View Single Post
Hadde selv en kompis som bare fortalte løgn og aldri kom til avtalt tid, for så å bli meget sur når vi andre kjørte avgårde til avtalt tid +30 min, og han fortsatt ikke var der. Eksempel på løgn: Er du på vei? Du skulle vært her for 20 min siden. Svar: Jaja, kjører nå. (I bakgrunnen hører man gitaren fade vekk i forsterkeren)

Hva jeg gjorde var å konfrontere han med at dette ikke var greit og at han fikk klare å inntreffe seg til avtalt tid og ikke 30 min eller 1 time etter.

Der har du forhistorien.
Vennskapet seilte akterut etter det, men hadde egentlig vært på vei ut lenge. Samme kan vell sies om ditt tilfelle Liverbird. Dette er noe som har irritert deg over lengre tid. Jeg forstår din situasjon her.

Pengene har ikke så mye å si, men det at personen kommer opp med unnskyldninger som tydelig er løgn gjør at han fremstiller og behandler DEG som en idiot. At han tror du ikke forstår at det er løgn.

Jeg hadde (for å være litt jævel) ring han å sagt at nå var det på tide å tilbakebetale utestående gjeld, så får du heller reise til London ved neste lønning, slik jeg ser du skryter på facebook at du skal.
Konfronter han om løgnene og informer han om at du ikke er en komplett idiot slik som han tror.
Så er det bare og la han seile sin egen sjø.
Sist endret av LowRider; 24. februar 2012 kl. 11:28.