View Single Post
Do Not Conform
oriento's Avatar
Trådstarter
81
Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Du spør om vår mening, og så sier du jeg er på tynn is når jeg gir mitt ærlige svar. Jaja, deg om det. Du trenger ikke være nærtagende. Jeg sier bare at du aldri vil bli norsk fordi du ikke er en hvit person med norsk slektskap. Intet vondt i det. Jeg sier ikke at vi som er norske er noe bedre enn andre på noe som helst måte.

Du sier eksemplet mitt er dårlig.. Vel, la oss endre til hundene. Om en labrador vokser opp sammen med bare golden retrivere, så blir da ikke den hunden en golden retriever av den grunn. Skjønner? Ikke noe vondt i det, det er fakta. Begge er hunder, men fortsatt forskjellig.
Vis hele sitatet...
Poenget mitt er at det finnes kun 1 menneske art, med 3 under raser (Nigerianske, Ariske og Mongolske rasen, Hoved forskjellene hos disse tre under rasene av arten homo sapiens, ligger hovedsaklig i skjelettets oppbygning, gentiske arvestoffer. Farge spiller minimalt inn) Asså om du er en golden retriver i denne sammenheng så er jeg også det, det er farge variasjoner hos under rasen golden retriver (tilhørende arten hund) selv om en golden er en golden uansett hvor den blir født. liker ikke å gjennta mine argumenter.. men lar det gå for denne gange, om mitt og ditt skjelett ble funnet om tusen år, så ville de sagt hvit/arisk/eller golden retriver mann/kvinne... så rote inn raser og art blir unødvendig når du ikke kan nok om det.. ikke noe vondt ment!

Sitat av Prblmvksn Vis innlegg
Jeg skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre..
Om du er blind ser du ikke noe, og må derfor få andre opplysninger for å kunne vurdere. Selv om en person ikke ser, betyr jo ikke det at fakta ikke er det samme uansett.
Vis hele sitatet...
Ja nemmlig, jeg vil vite hvilken fakta som er avgjørende her?
Sist endret av oriento; 2. mars 2016 kl. 23:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.