Tråd: En liten logg
View Single Post
Quite atrocious
Expialidocious's Avatar
Trådstarter
741
Da er jeg endelig i gang igjen.

Måtte vaske telt og styr etter flytting, kasta endel gammelt utstyr og fått nytt kullfilter. Bruker en lampe jeg har hatt en 4 år nå. Attis 200w.



Siden ting tok tid så ble jo stiklingen mye større enn før. Jeg tror aldri jeg har latt en plante gro så mye bare i rockwool, men morro å lære at det går fint. Er bare mer vanning som må til.



Så slik ser det ut enn så lenge, skal ordne noe automatisk vanning etterhvert, men enn så lenge blir det simpelt oppsett.



Sitat av CannaLars Vis innlegg
Gøy! Del gjerne på reddit også i gruppa r/NorwegianGrowers
Vis hele sitatet...
Har null erfaring med reddit, hva er det som er så bra med det?

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Nice. Auto eller photo?
Vis hele sitatet...
Photo, autoer er for amatører som ikke kan å stille inn en timer og ikke vil ha god innhøstning, og de smaker høgg.

Sitat av Janikverulani Vis innlegg
Fin tråd. Spennende å se hvor mye ts får ut av hver dyrking.

Har blitt en daglid forbruker selv og har lyst å sette igang ett prosjekt selv etterhvert.

Hvis man bor i tropisk klima, er det bare å la naturen gå sin gang med vanning? Har tenkt å komme meg ut av storbyen og til en farm etterhvert men dyrehold bortsett fra ett par griser og en ku eller grønnsaker er ikke det jeg ønsker å holde på med.
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på, i noen tilfeller ja, men tropiske klimaer har tørkeperioder som ville drept plantene. Noe må du nok vanne selv, men du kunne satt opp en større tank og hatt delvis automatisk vanning.

Sitat av CannaLars Vis innlegg
Gøy! Del gjerne på reddit også i gruppa r/NorwegianGrowers
Vis hele sitatet...
Jeg var nettopp innom der, og det første som spratt inn i hodet mitt var: Hvorfor poster du ikke mer her? Du har jo masse fine bilder og greier på den reddit siden som folk her hadde satt pris på.
Sist endret av Expialidocious; 1. mars 2024 kl. 15:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.