View Single Post
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
At "De grønne" velger noe burde IKKE være et argument i hvorvidt noe er skadelig eller ikke...
Vis hele sitatet...
Jeg har vært våken for lenge til at jeg orker å lurke rundt på google. Men er enig der, er ikke et argument i det hele tatt.
Kjenner du de grønne?

Sitat av robhol Vis innlegg
Vet du hva annet som er livsfarlig? Alt, i de rette mengdene...
Vis hele sitatet...
Jupp.. alt.. Noe av det vanskeligste det skal gå an å dø av er jo cannabis haha.

Men vann f eks.. ikke vanskelig å drikke seg til døde der.. Sikkert pga den tilsatte fluoren. hoho

Men jeg tenkte ikke på at det var livsfarlig som at man dør av det.. det var bare et utrykk som jeg bruker.
Men at det er skadelig og usunt å få i seg fluor utenom fra naturlige kilder.

Helserisiko

Nesten alle stoffer som inneholder fluor er giftige, men benbygningen til mennesker og alle andre pattedyr, avhenger av en liten dose fluor. For mye fluor (fluorforgiftning, fluorose) kan gjøre benbygningen og tennene skjøre og deformere knoklene. Fluor som finnes i drikkevann (estimert konsentrasjon på 1mg per liter) styrker tannemaljen og hindrer tannråte.

En kinesisk studie i 2003 indikerte at et fluorinntak som samsvarer med den mengden fluor en person får i seg fra drikkevann i USA, senket IQ'en til personene som var med i studiet.[3]
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Fluor
Sist endret av Naturgrønn; 24. august 2011 kl. 18:49.