View Single Post
hehe at h440 har noen problemer er vel sant nok, skal ikke si for mye har ikke fått sett ordentlig på det selv. viste forsovidt at K modellen ikke har kommet, men tar jeg ikke feil er det bare til Norge. virket ihvertfall slik når jeg leste meg raskt opp igår på det, men kan hende jeg tar feil. det at AIOs kan lage støy skal jeg ikke si noe på, men ikke alle. bruker personlig silverstone td03 nettopp for å ungå dette, den har en av de bedre stillegående pumpene, men for all del de kan gå i stykker. det skjer derimot ikke alt for ofte så lenge du velger et merke som faktisk kan vannkjøling. derimot enkelte som har blitt veldig populere merker som corsair er ikke alltid her topp standar, de har tross alt blit kjent for å lekke.

og Lima virkelig Sp120......... dersom du bare tenker ytelse kan de fungere, men ville nok ikke valgt dem da heller ettersom gentle typoon for eksempel får dem til å likne på sånne 17. mai vifter som svaier i vinden. og igjen hvis du ikke bryr deg om støy, velg delta vifter. tar man et par av de kraftigste modellene og retter dem oppover ville jeg vært redd et fly kunne falt ned på deg pga turbulens. igjen så mister du jo hørselen av å sitte ved siden av dem. dersom man virkelig skal ha stillhet er det egentlig ikke mange merkene. viftene må tåle å bli kjørt rundt 400 rpm og da faktisk nærmest ikke kunne høres. her er egentlig valgene noctua og eloops, og kanskje gentle typhoon her og.