View Single Post
Sitat av Bishop Vis innlegg
Bodde en tid på Anker studentbolig (som ligger på grensen til Grünerløkka) og har etter jeg flyttet derfra spøkefullt omtalt det som å bo på et asylmottak. Der var folk fra alle etnisiteter stuet sammen i et stort kollektiv der kulturkræsj og brannalarm var hverdagslig. Det var ofte store slagsmål og bråk i bakgården, og majoriteten av de som bodde i første etasje foretrakk å krabbe ut og inn av vinduene istedetfor å bruke døra.



.
Vis hele sitatet...
Haha. Jeg bodde en stund på anker i første etasje, hus 10. Jeg var en av de som krøp inn og ut av vinduet. Nøkkelen var fucka og funka ikke 3/4 av gangene. Hat flyttet derifra nå. Var alt for mye støy der, dessuten var leiligheten utrulig stygg. Kom også marihuanan lukt ut av ventilasjonen ganske ofte. Hadde også to innbruddsforsøk der. Den ene gangen var mens jeg sov. Våknet av at noen sto inne på soverommet mitt.

Nå bor jeg på Grünerløkka. Liker meg veldig godt der. Utrolig avslappet sted. Lite bråk og virker som det går mest i øl og marihuana. Virker som det er mest norske folk som bor der. Har aldri opplevd noe ubehagelig på Grünerløkka, uansett tid på døgnet.

Btw, noen som har vært på 7/11 nederst i Carl Johan i 4 tiden på natta? oh my gaad..