View Single Post
intoxicada
Trådstarter
659
@Kålroten: en vender seg til alt vettu, har jo liksom levd med det hele livet, men kan forestille meg hvor jævlig det måtte være å f.eks. miste synet i ung eller voksen alder. Går for å være en av de minst selvhøytidlige av mitt folk :P, enkelte, eller faktisk ganske mange synshemmede har en tendens til å være autister, ekstremt trangsynte på det meste eller ekstremt sytete. Kjenner de fleste synshemmede på min alder, og det er kun et fåtall av dem jeg faktisk gidder å henge med.

@Saint: jeg drømmer som om jeg oplever ting helt nnormalt, for det meste. drømmer kan jo være fucked up, men noen ganger har jeg faktisk drømt at jeg har sett. Litt vanskelig å forklare, men har på en måte hvist at det var et monster mindre enn ti meter unna etc (slike drømmer kom når jeg var mindre selvfølgelig) :P
Men skjønner jo at folk tripper for å få halliser, det var bare akkurat der og da i løpet av den trippen jeg kanskje ble litt væl douchbag

Anyway, thanks folks! Syrerapporten kommer så snart jeg har skrevet den ferdig, men garantert i løpet av kvelden!