View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Altså, for de som er så redde for vår kultur, tenk globalisering. Verden blir mindre og mindre, enten vi vil det eller ikke. Vi kommer nok til å bli mer og mer som USA hvor man har alle mulige etniske grupperinger, tenk chinatown osv.

FOlk er forskjellige, men de fungerer sammen likevel. Vi blir nok en smeltedigel av div. etnisiteter og religioner til slutt uansett.

Og det mange i tråden her sier er at de ikke vil dele Norges rikdommer fordi folk har et annet sett etiske regler og moral. Det er litt flaut.

Men poenget med tråden er ikke å diskutere innvandring, heller å prøve å få folk til å forstå at vi trenger mer konstruktiv debatt uten en radikal antimuslimsk bevegelse da de ødelegger for de som faktisk konstruktivt ønsker å endre asylpolitikken. (begge veier)

EDIT:
Forstår jeg er latterlig dårlig på å formidle budskapet mitt. I'm out.
Vis hele sitatet...
Det er greit å ha flere etnisiteter og kulturer, jeg er ofte på "innvandrersjapper" o.l. selv!
Men steder som Harlem o.l. vil jeg ikke ha i Norge. Der en må væpne seg til tennene, eller ha politieskorte, for å komme igjennom i én bit.
Sist endret av aluminiumfluorid; 2. desember 2013 kl. 13:05.