View Single Post
Sitat av Candiru Vis innlegg
Når du har tatt ket nok ganger så blir du rett og slett dritt lei k-hole. Det er så vanvittig intenst og du kan ikke gjøre annet enn å holde deg fast, utrolig nice I rett dosering gjerne med noen pils og litt benzo på siden, kanskje min favoritt kombo av alt
Vis hele sitatet...
Yessir. Tok ket igår, tok en grei liner til å begynne med, vanskelig å prate/alt ble rart, klarte ikke lese og følte jeg trengte briller. Så ventet vi en liten stund, Dro 3-4 linere samtidig og løp til vifta for å røyke en jay, da var ingenting virkelig og jeg snakket og sa ting som ga null mening, vi var helt borte, i en annen verden. Måtte sette meg ned med hodet i beina mens jeg holdt meg fast, helt udugelig, klarer ikke prate, klarer ikke forstå hva jeg føler eller hva jeg tenker på engang. Klarte ikke å sette på en film engang på tven, våknet bare idag uten å vite jeg la meg engang.
Dette var på 0.3 ket, han som solgte meg det sa det var "racemix" noe jeg aldri har hørt om, men nei: Det ekke særlig gøy, du kanke engang forklare hva du føler og tenker når du når disse høydene på ket.

En bitteliten stripe (0.05 feks) behagelig, mens større linere kan få deg til steder jeg ikke greier å forklare engang. En gang sto jeg bare å gråt i 2-3 sekunder uten å vite hva faen som skjedde eller hvorfor, så gikk det bort og igjen.

Som sagt: tok dette IGÅR og jeg klarer ikke forklare hvordan jeg hadde det eller følte engang, utenom at det var så mye at ingenting fungerer lenger. hodet ditt har forlatt kroppen og kroppen sitter igjen mens hodet har flydd avgårde.