View Single Post
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Sitat av nomore Vis innlegg
Dette må være årets trolletråd? Det er vel ingen som begår så mange feil?
- Nøklene er stjålet og du har ikke fått fjernet nøkkel fra systemet eller byttet lås.
- Nøkler og identifikasjon låg på samme sted(i veska).
- Alarm montert i bilen er deaktivert - ikke fikset.
- Del 2 av vognkortet - som IKKE skal i bilen - låg i bilen sammen med del 1.

Og det første du gjør er å spørre på et forum om bilen kan ha vært tauet?

Om det er reelt så ringer du Politiet. ASAP. Meld bilen stjålet og forklar det du har sagt her(nøklene ble stjålet for en tid tilbake sammen med legitimasjon), alarmen er deaktivert, du har vært på reis og del 2 av vognkortet låg i bilen. Henvis til anmeldelsen av vesketyveriet(regner vel egentlig ikke med at du anmeldte det). Gi de et reg nr så de kan begynne å be folk om å følge med.

Men eg er redd at du vil få en god avkortning i forsikringen(om du hadde det da) siden du har opptrådt grovt uaktsomt. Lykke til.
Vis hele sitatet...
For det første; nei, jeg troller ikke. Jeg er vel bare ikke så veldig smart da, trenger ikke påpeke det. Vi gjør alle feil.

Joda, jeg har anmeldt vesketyveriet, og forklarte da at bilnøkler også lå i vesken. Har selvfølgelig forsikring. Føler ikke jeg har oppført meg veldig uaktsomt.

Sitat av stagg Vis innlegg
Maks uflaks. Først sykkel, så veske med nøkler og legitimasjon. Må du passe på tingene dine litt bedre frøken

Har den blitt tauet, tar du kontakt med Viking. Eventuelt ta deg en tur til Viking på Nidarvoll i kveld, kanskje den står der.
Vis hele sitatet...
Først veske (med ny mobil, bilnøkler, penger, etc), så sykkel, nå rett før jeg dro på reise. Så bil når jeg kom tilbake. Passer da vel på, men ja kan innrømme at jeg er litt distrè.

Sitat av bleh Vis innlegg
Hvis det viser seg at den er stjålet, legg ut full beskrivelse av bilen her. Inkluder evt. bilder (av bilen som faktisk er din, ikke bare en tilsvarende modell), reg.nr, farger, skader/bulker/riper - kort sagt alle kjennetegn som gjør at du vet at det er din bil. Klistremerker, dingser innvendig...osvosv.

Legg alt det ut her, så kan det være en sjanse for at noen nFF'ere får øye på den. You never know. (det samme gjelder seff facebook).

(Skriver dette fordi jeg mener å huske at noen etterlyste en stjålet bil gjennom nFF her for en god del år siden, og den dukket opp igjen. Kan være jeg husker helt feil, men hey worth a try. Lykke til )
Vis hele sitatet...
Det hørtes en smule skummelt ut. Men om den er stjelt, why not. Skal først finne ut om den er tauet.
Dingser innvendig: Småboksehansker og en liten bamse dinglende i speilet. Ingen riper, en liten bulk bak. Skal se igjennom bildene mine å se om jeg finner et bilde av den, med reg.nr.
Sist endret av kn^tte; 15. november 2011 kl. 21:13.