View Single Post
Skjerp deg, mann. Her er det ikke jeg som kaller deg nedlatende ting. Hvis du leser ditt eget innlegg en gang til vil du se at det faktisk er det motsatte. Og det var et meget nedverdigende ord du valgte å bruke mot meg fordi du føler at jeg har prøvd å fornærme deg på et vis. Å være syk, om det er mentalt eller fysisk er ikke noe å skulle skamme seg over. Det er ikke et skjellsord. Jeg prøvde å få inn i hodet til Smetown at, ja, det er faktisk noe galt. Og rusmisbruk/avhengighet er en sykdom som må tas på alvor, og så klart skal man bekymre seg! Jeg har selv en psykisk lidelse, og ser ikke på det som tabu. Om du er villig til å gå til en lege for videre henvisning til behandling er det supert men det er veldig, veldig mange som ikke våger å ta det skrittet. Det er ofte man må få sannheten slik den er, og jeg mente på ingen måte å fornærme deg på noe vis. Hensikten var å fremstille ting slik de kan bli, og det marerittet man gjennom. Noe jeg ikke ønsker for hverken deg eller andre.
Jeg ga deg også en link til Cannabis-slutt men slik jeg ser det trenger du mer grundig hjelp enn det. Beklager, men jeg går ikke rundt grøten når det gjelder metoden du vurderte/vurderer. Jeg vil si ting rett ut slik de er så det muligens kan forhindre enda en skjebne å styrte rett til helvete. Det ender bare i en ond sirkel om du ikke innser og forstår hvordan du virkelig skal løse problemet ditt. Jeg vet at jeg er krass, men slik blir det når man ser venner, nære relasjoner og så videre i likkister med blomster eller rett og slett synet av de du var så glad i som falt i fellen og ødela livet sitt gjennom ulike situasjoner ved bruk av preparater som disse, og skrittet videre. Noe av det jeg har vært borti, og hørt om er ganske lignende denne. Det er enklere enn man tror, men vanskeligere å komme seg ut av enn man skulle tro. Og her var jeg direkte bekymret.

Forøvrig sier du selv heller ikke at du faktisk ikke er helt uerfaren. "Nå er jeg ikke helt uerfaren som folk kanskje tror. Jeg har prøvd en del, hasj, cola, pepper, syre, salvia, knips, benzo osv og noen småting til jeg har glemt og for å ikke nevne noen uker med jævlig mye lighter gass sniffing." Det kan tolkes på mange måter. "


Jeg så ikke på deg som en drittunge, og jeg har heller ikke brukt det mot deg. Så vennligst ikke be meg klappe igjen noen kjeft når du selv hetser meg ved å bruke dette nedverdigende ordet.

Lucy, og bare Lucy
Sist endret av Lucy In The Sky; 23. februar 2013 kl. 22:17.