View Single Post
Sitat av Fritenker Vis innlegg
Wow,sterke påstander i denne posten. Det er et faktum at i Islamske land er det høyere fødselsrater enn I europeiske, også sikkert blant den muslimske befolkningen i Europa. Man at fødelsraten ligger på 6-9 barn for hver kvinne i hver familie? Jeg garanterer deg at dette ikke er tilfelle, i det hele tatt. Norge foreksempel er blant de i Europa med høyest fødselsrate, men ikke engang den er så høy. 6 til 9 barn er rett og slett propagandaløgn,sånn virkelig, uten rot i virkeligheten. gjør et google søk om fødselsrater.

Og hvor mange barn som fødes avhenger av mange ting. Muslimene idag har barnekull vi i Norge hadde på begynnelsen av 1900 tallet eller 1930 tallet og tiårene rundt der. Spørs besteforeldrene hvor mange søsken foreldrene deres hadde, og hvor mange de selv var. Forskning viser også at utdannede kvinner føder mindre barn.

Jeg tror det er vanskelig å spå framtiden, men det er mange faktorer som spiller inn, bare studer historien til Norge. Finanskrisen i Europa de siste årene har foreksmpel ført til kjempelave fødselstall hos europeiske nasjoner, siden de strammer inn på velferdsgoder.
Vis hele sitatet...
Se denne videoen på snaut 7min and get back to me on that?
http://www.youtube.com/watch?v=weWgnOimfnA
Sist endret av robz1; 25. april 2012 kl. 00:17.