View Single Post
Hei
Jeg er helt ny på forumet og på forhånd beklager hvis alt ikke blir etter "oppskrift". Dette er mitt første innlegg og måtte bare si min mening ang rusmidler. Jeg har hele livet holdt meg unna alt som heter (ulovlig) rusbruk. Men jeg har erfart at enkelte skyr ikke midler for å komme i mål...Motivet rettferdiggjør middel, er ikke det et ordtak også her i Norge? Den erfaring har kostet meg dyrt, veldig dyrt. Jeg kunne skrevet mye om det, men skal holde meg aktuelle tema. Jeg synes at det kan være greit å bruke noe, men hvor går den hårfine grensa om å ha kontroll overfor bruket? Hva som er rett og galt..kan diskuteres i det uendelige. Hva når enn forsetter og mister begrepet om tid? Om sine plikter? Ovenfor arb.giver, familie, studie? Alt? Men...innrømmer at det var deilig enkelte ganger.tross at jeg skjønte ikke i begynnelsen hva som skjer. Spørsmålet er også...hvor er hver enkelt i livet, hva som gjør at en begynner med det, ..det er sååå mye mer.. En ting til..til dere som leser...prøver på mitt beste, men norsken er ikke morsmålet mitt, så sorry skrivefeil..
Sist endret av Silent4042; 15. april 2014 kl. 19:11.