View Single Post
Sitat av tinsol26 Vis innlegg
Enig i det du skriver ellers, men forstår det slik her at du har brukt mdpv mer enn en gang og at du likte det? Nyskjerrig på andres opplevelser med dette stoffet.
Dette kom til byen min da jeg var kun 15 år og alle syntes d var spennende. Siden jeg måtte gå på prøver da fordi jeg røyket hasj som den nyskjerrige jentungen jeg var, fikk jeg høre at dette ikke kunne spores på prøvene, så det ble min løsning. Greit nok at jeg var alt for ung til å prøve noe som helst da, men jeg var en svært oppegående kid som hadde mye erfaring og ikke minst høy toleranse for forskjellige stoffer, så jeg er helt sjokkert over hva det gjør med hodet ditt.
Jeg ble helt på trynet etter dag 2. Dette drev jeg med i bare 4 måneder før jeg ble tvangsinnlagt på avrusing i 6 mnd, så jævlig så jeg ut. 39 kilo, full i sår over hele kroppen og armene full i arr jeg bærer for alltid. Tok meg snart ett år etter hjemkomsten min og bli "normal til sinns" igjen. Spør du meg er dette verre enn heroin.

Mitt syn på rusmidler idag er nok derfor ikke så bra på den kanten!
Idag røyker jeg bare hasj ett par ganger i uka, kanskje en trip og litt mdma ett par ganger i året.
Vis hele sitatet...
Takk for historien og en fin advarsel til alle MDPV virker på dopamin og noradrenalin og er ikke helt ulikt f.eks meth i fysisk virkemåte, og slik du beskriver sår og lignende er det kanskje ikke så veldig langt unna når det gjelder fysiske bivirkninger også...

Jeg avskyr rene stimulanter (cola, pepper etc.) og det er jeg glad for, for det er virkelig noe av det mest usunne du kan hive i deg i lengden... man blir fucka både fysisk og psykisk og noen av de mest herja folka i området rundt Oslo S har gått på stimulanter i 30-40 år og de som går på heroin ser nesten friske ut i forhold.. (ikke at noen av dem ser friske ut altså..).

Vær veldig forsiktig med det meste av rusmidler, men crack/meth/amfetamin/kokain etc. er virkelig ille om det misbrukes...

Alt med måte, men anbefaler folk med liten selvkontroll til å holde seg unna det meste, og mange har ikke psyke til å leke med psykedelia (som ikke er mye fysisk skadelig i seg selv). Og en siste advarsel, vent lengst mulig med å eksperimentere med diverse rusmidler. Det aller meste kan og vil skade deg på et vis om du ikke er forsiktig...