View Single Post
Syntes rusmidler er helt greit så lenge du klarer å holde styr på det. Skulle egentlig ønske at jeg aldri utforsket noe mer etter jeg begynte å drikke alkohol, er litt kjedelig å tenke på at man kanskje har "kastet" bort den beste tiden av ungdommen sin. Men samtidig så var det jo kjempe spennende og morsomt også, så helt bortkastet var det ikke..

Personlig så syntes jeg man skal vente så lenge man kan med å utforske forskjellige rusmidler(eller aldri gjøre det), er ikke sunt for en 16-17 åring å sitte inne å "koke" hodet på amfetamin. Er liksom den tiden man skal bruke på å gjøre opp sine egne meninger om verden, kanskje tilogmed finne ut hvor man selv hører til i verden, holde på med hobbyene sine, dra på fest, ta en utdanning osv. Er vertfall det jeg mener, men kanskje jeg bare sitter her og er etterpåklok.

Rusmidlene jeg har prøvd/holdt på med; Cannabis, syntetisk cannabis, diverse benzo, ghb, subutex, amfetamin, kokain, mdma, mda, pmma, bk-mdma, mdpv, ketamin, LSD, LSA, sopp, dmt, 25i-nbome, DOC.

Orker ikke å si hva jeg syntes om alle, men jeg likte alle(bortsett fra PMMA!)