View Single Post
Heisann lurte på hvordan deres syn på rusmidler er, tenker mest på de ulovlige og ikke som Kofein og nikotin men Alkohol går også. Så mener dere det er en god eller dårlig ting og hvorfor? Skriv gjerne også hva dere bruker og hva dere har prøvd og meningene deres om de. Og kanskje om hvorfor dere ruser dere
Kan begynne med meg selv:

Rusmidler er jeg helt nøytral til nå det verste med rusmidlene er faktisk fordommene til de som er uvitende, de som har sett på TV at Hasj er et farlig narkotika som leder rett til Heroinen osv. (tenker mest på Cannabis nå) Har noen venner som er på det stadiet og holdt på å miste ei veldig god veninne pga. det.
Jeg har prøvd Marijuana 3 Ganger og drevet på med hårskum ALT for lenge. Selve rusen på hårskum er helt utrolig! Du forsvinner liksom ut fra denne verdenen og kommer sakte tilbake igjen og husker litt og litt av bare de gode tingene så du tømmer liksom hodet for alt vondt. Selve trippen er også ganske kul når du ser på deg selv fra et annet sted og halusinerer som bare det Hadde det ikke vært for skadevirkningene så hadde jeg nok fortsatt drevet på med det...
Rusen på Marijuana er helt grei. Ikke så mye å skryte av i forhold til hårskumet men det duger. Tror nok det blir en god stund til neste gang da jeg blir helt utslitt de neste dagene, som om jeg ikke har sovt på en god stund. Det har skjedd alle 3 gangene.
Fylla er heller ikke så veldig kul for meg da det ikke skal mange bokser med cider før jeg springer rundt med kniven og prøver å overtale kompisene mine om å bli blodsbrødre. Heldigvis er de litt mer "down to earth" en jeg er på fylla :P

Takker for svar