View Single Post
Lazywriter
Gisse's Avatar
954
Vel, hvilken side var det du betalte på? Var det en side som var genuin av Symantec? Er du helt sikker på at det var Symantec du betalte til?

Hvis det var Symantec du kjøpte det av, så vil jeg anbefale deg om å sende dem en mail eller ringe custommer support. Fikk du en mail når du kjøpte Norton? Det pleier å være standard prosedyre for mange nettbutikker og om du har fått det, bør det også være profesjonellt skrevet og det burde inneholde noen form for kontakt informasjon.

Og den download linken du fikk, var den linken knyttet til symantec sine hjemmesider?

Og en ting til, jeg tror det er få med peiling på data som faktisk vil anbefale Norton antivirus ettersom den suger systemresurser og den start scans i hytt og pine (Har hørt om mange som har lagget til helvete i spill fordi Norton har begynt å scanne i bakgrunnen.) Hvis du leser litt rundt på forumet kan du få en del andre antivirusprogrammer. NOD32 er et kjent program som er varmt anbefalt på forumet.

I tillegg vil jeg anbefale deg å lese igjennom denne tråden: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=88621

Som jeg skrev om virus, spywares også videre. De som er mest essensielle etter min mening er Spybot S&D, Ad-Aware og et godt antivirusprogram.