Tråd: MDMA og angst
View Single Post
Sitat av wolty Vis innlegg
Ved førstegangsbruk av noen som helst form for psykadeliske midler er det nødvendig med en sitter så i tilfelle denne personen aldri har prøvd noen form for psykadelia vil det selvfølgelig være nødvendig med en sitter.
Forøvrig gikk jeg ut ifra at denne personen hadde prøvd lignende stoffer tidligere da jeg aldri har vært borti noen som starter slik eksperimentering med mdma.

I ditt tilfelle vil jeg tørre å påstå at du ikke forbereder deg riktig mentalt, ei heller forbereder du den "perfekte setting" for trippen din om du får slike følelser.
Om den riktige mentaliteten er oppnådd og inntakelsen utføres i den riktige settingen skal det ikke oppstå slike berg od dalbaner da du har tilrettelagt for nok positiv stimuli til at du holder deg opptatt og leken igjennom hele opplevelsen.
Du kan selvølgelig påstå at jeg tar feil, men dine opplevelser og det faktum at jeg har guidet flere andre individer igjennom førstegangs bruk av fleinsopp uten noen form for negative hendelser og med kun positive resultater taler egentlig for seg selv.
Dette har også ofte vært mennesker med med vanskelige følelser og situasjoner i livet som hadde anlegg for å få negative følger av trippen, men forholdsregler har blitt tatt og den riktige mentale og fysiske settingen har blitt oppbygd og dette har da vist seg å ikke være noe problem.

Forøvrig vil jeg påstå at riktig form for forberedelse som nevnt her vil kunne tillate en førstegangsbruker å gjøre dette solo uten problemer da dette var tilfellet med meg, men jeg har da heller ikke hatt noen angst problemer og har aldri tillatt personer med angst å gjøre dette alene så jeg skal tilstå at jeg nok burde nevnt at denne personen trenger en sitter under en slik opplevelse.
Vis hele sitatet...
Denne berg-og-dalbane effekten kan da umulig være så unormalt på flein at det bare skjer med meg? Er du en angstfull person bør du - i følge meg - ha en sitter ved din side. Den dagen flein knocker deg rett ut i noia-land er ikke mye morsomt å dra solo. DET kan ihvertfall jeg underskrive på!

Jeg klarte på et eller annet vis å hoppe over siste avsnitt i posten din. Bare å beklage den kvasse tonen i min forrige post da, wolty. Jeg slår fast at vi begge er enige om at det trengs en sitter på flein for angstfylte personer, hvis noen skulle være villig til å ta denne risikoen