View Single Post
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
262
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
En gutt i bygda var så dum at han sende bilde av tissefanten sin til en jente han likte. Hun sendte det videre og nå har hele bygda sett tissen hans.

Tenkte bare jeg skulle dele denne lignende hendelsen

Lenger opp i tråden ble det pratet om å respektere jentas ønsker og slette bildene; bør man virkelig respektere en som gjør noe så dumt som å sende bilder av seg selv naken som man burde skjønne kan komme på feil steder?!
Vis hele sitatet...
Man lærer av sine feil, er ikke noe vits i å la det følge henne og ødelegge noen av de beste årene i hennes liv. Ikke at jeg kan sette meg i samme situasjon som jenta, men tror ikke det er så lett å drøfte over konsekvensene til en slik handling, når du er ung, dum, og blendet av alle de fine kommentarene du får fra gutta.

Forøvrig har jeg aldri forstått hva som er poenget med å sende slike bilder rundt. Altså, hva som er vitsen med å dele samspillet du har med en jente med vennene dine. Hva slags glede får man fra å gi bilder til kamerater slik at man kan alle sammen runke til det samme bilde? Må da være bedre å bare holde det for seg selv?..