View Single Post
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
Legge til at da jeg spurte legen min om å få rivotril mot muskelkramper og søvnproblemer ( noe flere ME pasienter får) så reiste hun seg i stolen og sa -nei på de blir du ut å kjøre, stygge piller som burde blitt forbudt sa hun! Så slettes ikke alle leger som er uvitende
Vis hele sitatet...
Nei det er en stor forskjell på at de har fått beskjed om at ingen får en dritt av benzo(fordi folk misbruker dem),og til at de forstår hva som skjer rundt en fysisk avhengihet skjønner du,ALLE har forstått at de ikke skal gi en jævel disse medisinene,for det har de fått beskjed om..så det er ingen nyhet for noen her,det er heller et problem at heller ingen får dem,inkl de som virkelig trenger dem,smertepasienter ect

men nesten ingen forstår noe om absti,det er poenget

Sitat av Rusketulla Vis innlegg
jeg har alldrig fått det utskrevet av lege... jeg har kjøpt hele glass av kjente... selvmedisinering funker som regel dårlig
Vis hele sitatet...
jeg vil si det funker best,for det er deg som vet hva som funker

legen min sa rett ut at han hadde jo aldri prøvd medisinen så jeg visste bedre enn han hvordan det funket og hvor mye jeg skulle/kunne ta

Sitat av swey Vis innlegg
Ikke for å stjele tråden til TS, men det er noe jeg lurer litt på. Hvor gamle var dere når dere fikk utskrevet benzo? Er dere i 20, 30 eller 40 åra?

Selv sliter jeg en del med generell og akutt angst, hvor sistnevnte gjerne er knyttet opp spesifikke ting/steder/etc. og har snakket med legen om dette. Legen har vel sagt flere ganger at hun ikke vil skrive ut benzo pga. avhengighetsfaren som dere beskriver og lignende. I tillegg til at det er styggedom.

Er buspiron også styggedom?
Vis hele sitatet...
20 åra

styggedom..det er relativt ufarlig for kroppen som sådan..det ENESTE som er the problem er selvsagt avhengiheten,kroppen din får anfall i mnds vis når du slutter..det er problemet,ellers er det relativt lite ille for lever,nyrer ect..
Sist endret av alanapoli; 12. januar 2012 kl. 19:04.