View Single Post
Sitat av Ferner-Jensen Vis innlegg
jeg ville prøvd å lage siden selv i HTML feks. du kan bruke dreamweaver eller noen andre gratisprogrammer.
Vis hele sitatet...
Dette var nok dei dårlegaste råda i tråden! Viss du ikkje har noka røynsle med HTML/CSS/PHP så kan du rett og slett ikkje hoppe rett på Dreamweaver og iWeb... For å bli ein god webutvikler må du lære deg språka og forstå korleis og kvifor sidan blir som han blir! Å byrje med ei ny bok og hoppe til siste kapittel med ein gong er aldri lurt, og du vil aldri heilt forstå kvifor det enda som det enda.

Eg tilrår deg å droppe heile greia i dag, og setje i gang med å lære deg grunnprinsippa før du gjer noko anna med denne anarkistsiden din. Lær deg HTML, PHP og CSS. Vidare kan du ta nytte av til dømes mysql, og eventuelt flash. Ta deg god tid å lag ei skikkeleg side, alle ser om du har ein drittside som er direkteprodusert frå phpbb med noko sprø fargar. Men sjølvsagt, anarkistar er jo duste i seg sjølv; såg dei bryr seg kanskje ikkje så mykje uansett...


Sitat av slashdot Vis innlegg
Kva i alle dager har LAMP (som er ein serverstack) med webdesign å gjere? Meg bekjent gir apache fullstendig faen i kva den blir bedt om å spytte ut.
Vis hele sitatet...
LAMP er jo ein fellesbetegnelse på ei samling fri programvare som kan brukast for å drive websider eller tenarar. Altså; ein webplattform tufta på opi kjeldekode.
Sist endret av Stinson; 10. april 2011 kl. 10:11. Grunn: He-he.