View Single Post
Sitat av ratita Vis innlegg
Er det ikke slik at EP var den første av øya? EP var jo i teorien ikke klar over hva som skjedde før det var over. Hvorfor skulle han ha rett på båten? Som mange skriver her så bruker de for at han var et av målene derfor måtte han komme seg raskt av øya. Hvordan kunne noen vite dette? da ikke noen i denne verden visste egenlgit hva som var på gang til å skje.

Etter 22.7 så har Ep vært i utallige intervjuer,holdt taler etc. det som jeg irriterer meg over er at alle ordene jeg har lest så lyser det pr rådgivere laang lang vei. Burde han ikke i teorien brukt egne ord? Jeg synes det blir alt for falskt når rådgivere å taleskrivere gjør jobben for han.
Vis hele sitatet...
Han visste om bomben i Oslo, og nå kom denne falske politimannen som skjøt vilkårlig rundt seg. Da kobler man to og to sammen, og EP tenkte statskupp. Det kan jeg forstå, med tanke på hvor ekstrem situasjonen var.

Ingen kunne vite sikkert at Pedersen var et av målene, men han er lederen, og da er det greit å få han i sikkerhet så fort som mulig.

Jeg har forresten aldri tenkt at EP har brukt rådgivere før intervjuer og taler, jeg føler at han bruker sine egne ord.
Politikere må uansett veie sine ord nøye for best mulig få frem budskapet sitt, samt å ikke fornærme noen, så å ha en rådgiver er ikke det dummeste de gjør.

Jon Favreau skriver talene for Barack Obama
https://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Fa...peechwriter%29