View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Kroppen ble obdusert. Kroppen var 100% kreftfri.
Vis hele sitatet...
Har du dokumentasjon?
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Det som gjorde at hun døde var for kraftig ståling fra cellegiften.
Vis hele sitatet...
Cellegift er ikkje meir radioaktivt enn bananer.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
De måtte faktisk bruke hansker når de skiftet bleie på hun, for urinen var så giftig.
Vis hele sitatet...
Poenget med cellegift er at dei cellene som veks raskast (les: kreftceller) får størst andel av dosen, og døyr. Om det er snakk om så massiv dose at vesentlege mengder blir skilt ut i urin vil eg tippe at så godt som alle celler dør...
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Det viste at hjernen faktisk falt fra hverandre, og hun pådro seg andregrads forbrenninger i hodeskallen pga. Cellegift.
Vis hele sitatet...
Høyres rart ut. Cellegift har store bivirkninger, men forbrenninger? Og hjernen faller fra kvarandre? Skjer det så er du død for lenge sidan.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Etter jeg har satt meg godt inn i behandlingen hans, så syns jeg at dette er absolutt noe enhver kreftpasient bør prøve, og det bør bli like standard som cellegift, og absolutt anbefalt Burzynski's behandling framfor cellegift.
Vis hele sitatet...
Problemet er jo at m.a. FDA og den amerikanske kreftforeninga seier at det er 'inconclusive' forskning - altså at forskninga ikkje viser noko klart eine eller andre vegen. Eg fester meir lit til dei enn nokon som snakker om stråling fra cellegift...

Cellegift og strålebehandling har derimot bevist effektiviteten gjennom studier. Sjå t.d. dødelegheita ved barneleukemi no og for femti år sidan. Det er mange kreftformer som i dag er relativt lite problem å behandle, men som var dødeleg for femti år sidan.