View Single Post
Ser endel forskjellige kommentarer og synspunkter, mine synspunkter rundt dette er at 1mg pr kg kropsvekt er mer enn nok for jenter, det er bedre med for lite enn for mye i starten. Så kan man heller ta litt mer etterhvert som man merker effekten. Min erfaring er at jeg har de beste trippene på ca 100-110mg, veier 83kg.
Kjæresten min veier 60kg, og hun klarer seg meget godt med ca 80mg. Men første gang for henne tok hun 60mg og det var nok for hennes del.

Om du skal løse det opp i væske, så er effekten 1/3 av oralt inntak. Dvs at om du skulle tatt 100mg oralt, må dosen økes til 300mg om det blandes ut med væske.

Viktig å ikke "hype det opp", da sitter man med kjempeforventninger og kan ødelegge mye pga det. Før man kjenner rusen begynne, er det vanlig og bli småsvett i hendene, begynne å prate mye, og blir litt urolig i kroppen. Man får en utrolig trang til å dele, og si hva man mener.

Du kan godt spise mat mens du tar det, ta det før middag feks. Da sitter du ikke og tenker på det, og stresser med at det skal fungere. Hvordan det best taes? Gelatin kapsler som du får kjøpt på helsekost butikker, ikke bruk papir da det kan feste seg til spiserøret/magesekken og ligge der og etse. Gelatinkapsler løser seg opp i tarmen, det kan ta litt lenger tid før det fungerer, men det er en mye tryggere måte å gjøre det på. De "vanlige" gjennomsiktige gelatinkapslene du får kjøpt på feks Vita, veier mellom 40-60mg. Så vei opp mdma før du putter det i kapslene for å få det mer nøyaktig.

5HTP er feks noe å vurdere før man tar mdma, for å minske muligheten for nedtur dagenderpå.
Selv pleier jeg å ta 5htp 2t før inntak av mdma, så etter effekten avtar. Og 1000mg C-Vitamin & multivitamin før på dagen. Ut ifra egne erfaringer har jeg da aldri opplevd noen nedtur.

Hold deg unna alkohol da du tar MDMA, det ødelegger effekten du er ute etter. Står forklart hvorfor i "MDMA-Tråden" her på forumet.

Dette er egne erfaringer og egen innhetet informasjon fra artikler og dokumentarer jeg har lest/sett på nettet, og ikke noe fasit svar på hvordan det best mulig gjøres. Men min anbefaling er begynn i det moderate, og øk heller senere. Less is More med mdma!
Sist endret av perlarsen; 14. november 2011 kl. 19:04. Grunn: Tilføyer et punkt