View Single Post
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Trådstarter
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Når det ikke eksisterer jobber, så får man løfte på ræva og gjøre noe med det. Det blir ikke flere jobber hvis alle bare sitter på ræva og venter på at noen andre skal lage dem.

Når man ser at det er ungdom fra velstående familier blant pøblene faller jo uansett hele greia sammen som et korthus.

Og selv om det ikke hadde vært velstående ungdommer med, så er det jo litt spesielt at pøblene prøver å rettferdiggjøre pøbelstrekene sine med at "men jeg har jo ikke råd til 50" plasmaskjerm hvis jeg ikke stjeler den"...

Du så kanskje ikke videointervjuet med de 4-5 pøblene som hadde snakket med en journalist om hvorfor de holdt på? Alt handlet om å grafse til seg fordi de ikke hadde siste mobiltelefon og andre like tåpelige og idiotiske unnskyldninger for å drive faenskap.


Jeg mener at det nytter ikke å sitte på ræva og vente på at andre skal klø den for deg.
Vis hele sitatet...
Du virker jo som du kan alt om denne saken. Kanskje du skal reise dit og undervise dem litt i hvordan de kan skape jobber ut ifra ingenting? Det virker jo så lett.