View Single Post
Dum som jeg var tenkte jeg at det var fint føre for å dra på en stor parkeringsplass for å teste ut hvor bredt jeg kunne få bilen på snøen.
Til informasjon var denne helt tom for både mennesker og parkerte biler.

Kjørte et par runder før jeg så dro videre, og ja jeg kjøre helt forsvarlig og rolig når jeg først kom ut på veien igjen. 10 min senere kjørte jeg jo igjen forbi samme plassen og tenkte at jeg BARE skulle ta en liten runde til før det bar hjemover. fikk lagt bilen bredt en gang før jeg så blålys i speilet.

Stoppet pent og forsiktig, skrudde av tenningen og rullet ned vinduet. Etter mange skjenneprekener og førerkort og vognkort slapp jeg heldigvis unna med advarsel som ble notert i den "lille blokka" med blå kulepenn. Det i seg selv er jeg jo fornøyd med fordi jeg ble jo tatt på fersk gjerning.
Oppførselen til politiet var egentlig som forventet, nesten som å bli kjeftet på av sin egen mor men litt mer serriøst. jeg la meg helt flat og var rolig. Unnskyldte meg i stor grad og var så høflig som overhodet mulig.

Det spørsmålet mitt er jo da å høre om noen har opplevd noe lignende og har blitt stoppet ved en senre annledning, og isåfall blir det notert i noe register de har eller blir det værende i blokka til den politi betjenten som stoppet meg? også om det blir noen videre konsekvenser....



Mods må gjerne flytte tråden vis den er blitt opprettet i feil forum