View Single Post
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av nikita Vis innlegg
Ja, men da er jo alt greit. Ingenting å være bekymret for her i det hele tatt. /s
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre enn å fortelle om innholdet i loven, og hvilke kontrollmekanismer Stortinget har for å sørge for at denne blir fulgt.

Du kan forresten anta at de fleste land i verden har denne typen kapabilitet nå. Den totale listen er naturlig nok ikke offentlig, men land vi typisk pleier å sammenligne oss med som Sverige, Tyskland, Frankrike, Storbritannia, USA, Canada, New Zealan, Australia m.fl. er alle åpne om denne kapabiliteten. Sverige har hatt denne kapabilitet siden 2008.

Jeg vet ikke om det er betryggende eller skremmende for deg, men personlig bruker jeg svært lite tid på å bekymre meg over hva norske myndigheter vet om meg.

Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Problemet er at om vi ikke setter ned foten for slike ting, er det èn vakker dag for sent å snu.
Dette burde være en prinsippsak, og vi må verne om vår frihet!
Vis hele sitatet...
Stortingets Utenriks- og forsvarskomite holdt en åpen høring om lovforslaget i mai 2020. Da hadde du muligheten til å komme med innspill og kommentarer til lovforslaget.
Sist endret av Tias; 27. september 2023 kl. 21:26.