View Single Post
Han mener vel røyking inne generelt? Lukten setter seg i alt som er og er vanskelig å bli kvitt. Må nesten vaske alt med salmiakk og male alt på nytt, kaste ut alt som er av tøy osv. og det er mye arbeid og koster penger.

Sitat av Vattnissen Vis innlegg
Jeg er veldig glad for å lese at jeg ikke er helt urimelig og kjip med kravene mine.
Vis hele sitatet...
Jeg tror egentlig annsiktsutrykket du ga dem, er et mer enn tydelig nok bevis på hvor skuffet du ble over de og at de kunne svikte deg så mye til tross for hva du har ordnet for de, jeg tror ikke de, de burde hevrtfall ikke ha samvittighet til å gjøre noe slikt igjen. Det var nok bare fordi de tenkte du var så tolerant fra før av, og i slike miljøer hvor alle er like, så er det for de ikke unormalt å røyke inne, hver dag, men nå er vel heldigvis ikke de to leietakerne noen som er så inne i dette virker det som, så jeg tror de respekterer deg. Bare si at du håper ikke du får høre noe mer fra naboene, ellers skal det nok gå bra. Så sier du også ifra til de naboene som ga beskjed om trafikken om å ringe deg hvis de ser noe tull, for det skal du ikke ha noe av her i gården.