View Single Post
Var i Kos i sommer, og var i Magaluf året før, og er ikke i tvil om at jeg likte Kos mye bedre. I Kos var det neste utelukket skandinaviske og nederlandske ungdommer. Dette i motsetning til i Magaluf (og Aiya Napa) hvor det er VELDIG mye briter. Vet ikke helt hvor viktig dette er for deg, men for meg spilte det en stor rolle. Britiske jenter er veldig ofte stygge, oversminket og trashy, mens guttene ofte er ute etter bråk, og lite annet.
Det som skiller Kos fra mange andre partydestinasjoner er at det er mye "vanlig" turisme til området. Det vil jo si at det er en del eldre personer i byen, men strendene på den ene siden av er utelukkene fylt av ungdom. Av strender er det bare å velge å vrake, fra partystemning på tylö beach (hvor det er mest skandinavere) til rolig pilse-stemning med kygo-musikk på tarzan beach. Begge strendene er supre!
Utelivet er som man forventer egentlig, masse pene skandinavere med og god stemning. Bar streeten er formet som en slags trekant med klubber og barer på alle kanter.
På dagen kan man dra på dagfylla på tylö beach, eller dra på spritcruise eller dagsturer. De jeg kjenner som har gjort det (partycruise og dagsturer) sa det var henholdsvis fett/chill.
Var også en del spesielle events som f.eks strandfest på tarzan beach og poolparty på barskolan. Begge to var dritfett!