View Single Post
Trådstarter
69
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Jeg lurer på situasjonen var motsatt, at det var trådstarter som var igang med den tøffe jobben med å bli nykter, og typen var konstant kåt og trengte sex. Ville dere da foreslått at han skulle legge seg sammen med henne også starte å runke kuken sin? Er kanskje ikke utenkelig at folk da hadde kastet rundt seg med ord som mannsgris eller sagt at det er mangel på respekt eller noe slikt?

Jeg sier det igjen - når fyren er klar for sex så klarer han helt sikkert å ta initiativet til sex eller snakke om sex. Frem til han har ridd av den verste stormen så synes jeg han skal få den tiden han trenger. Om ts ikke takler dette og føler seg devaluert pga at han går gjennom noe kjempetøft akkurat nå og ikke er klar for puling slik det var når de treftes og ble kjent så er det kanskje mer realt av henne å avbryte forholdet? Det virker jo nesten som hun har litt greier selv hun burde jobbe seg gjennom. Ser ut som hun verdifastsetter seg selv og sin eksistens mye basert på sex - og på et vis forstår jeg det. Samtidig så forstår jeg ikke at at hun ikke klarer å se at dette er en forbigående ting for typen hennes. Om han får pes og press også av fruen fremover så er det kanskje ikke mer som skal til før fyren sprekker og ramler utpå med rus igjen.

Siden det tyngste rykket kanskje snart er over eller i det minste nærmer seg nå for typen så ville nok jeg valgt å bare gi det tid, være en støtte og ikke på noen vis bidra med stress eller press akkurat nå.
Vis hele sitatet...
Hvor i mine innlegg får du for deg at han får pes, og mas om sex?
Jeg skriver gjentatte ganger at jeg respekterer hans vansker, og maser på ingen måte - det er ikke ett tema!
Jeg spør om råd her inne nettopp for å ikke gnåle på en som allerede ligger nede.
På de månedene som har gått så har vi snakket om dette en håndfull ganger, og da har det aldri vært mas om sex.
Jeg spurte han for ett par dager siden. Om lysten fortsatt var helt fraværende, og fikk til svar at joda den er det, men den kommer seg nok skal du se..
Og da er den saken ferdig snakket.

Maser om sex... nei, absolutt ikke.. kjører hodet på sex, ja.
Det er to vidt forskjellige ting.
Han får fred, han får sove på sofaen alene, jeg spør før jeg legger meg inntil han - jeg utviser faktisk så mye respekt for hans problem at det kan bli vanskelig for meg selv.
Det er virkelig ikke synd på han overhodet når det kommer til å ha en partner som har lyst på han, og som bare vil forholdet godt. Det ER derimot litt synd på han for å slite så veldig pga inntak av rus.

Jeg er klar når han er klar, hvis han noen gang blir det.
Og blir han det IKKE - så kan det jo være noe her må revurderes. Men det er ikke ett tema nå.

Dessuten _abc_, hvis du har lest mine innlegg så hadde du og visst at sex har vært ett issue fra dag 1 - tidligere pga pågående rus inntak, som forårsaket ereksjons svikt.. så ingen skal påstå at jeg maser, jeg vil heller påberope meg å være over snittet tålmodig.
Ett forhold over så lang tid med ett sexliv som egentlig aldri har funket - selvsagt venter jeg i spenning på om det noen sinne blir bedre.
Sist endret av Lil@; 3 uker siden kl. 06:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.