View Single Post
En sjef skal motivere og lede an, ikke ta den tonen der sånn. Han er åpenbart en drittdårlig sjef som bare bryr seg om penger, hadde jeg fått den tonen hadde jeg ikke giddi jobbe for han noe mer. Du var faktisk ærlig og ringte og sa ifra, kun det er det mange som ikke gidder. Si opp selv, det ser bedre ut på cv'en.

Han kunne heller sagt "Møt opp når du kan, så lenge du møter opp så går det i orden", liksom. Om du ikke har bil og det er umulig så kunne du ventet til i morgen og prøvd igjen.

Hvis alle de som svarer her er så råe, så håper jeg ikke de blir ledere av firmaer noen gang. Man må faktisk vise respekt for ansatte for å få respekt selv. Det å forsove seg er menneskelig, selv om jeg er enig i at 2 ganger på 2 uker kanskje er mye.

Man gleder seg ikke akkurat til å møte sjefen igjen når man får en sånn telefon!

Bare drit i det og glem hele sulamitten. Finn et arbeidsmiljø du trives i, det har alt å si. Heller 140 i timen og full trivsel, enn 170 i timen og jobbe med psykopater. Penger kan tjenes på fritiden også.
Sist endret av Taurean; 8. august 2011 kl. 17:08.