View Single Post
They call me insane.
Trådstarter
24
Folk flest har det synet på ting: "dette eier jeg, dette er mitt og jeg har alle rettigheter."

For meg er dette en illusjon. Det er noe som gir falsk trygghet.

Om noe ikke brukes, som kan brukes til noe godt, så er det irrelevant hvem som eier det. Det at det faktisk blir brukt til noe godt, det er der god moral ligger hos meg.

Jeg deler alt jeg har som er mitt inne i bygget og om noen skulle finne på å ta seg inn, så ja, hva skal jeg med en vann-koker når jeg er på jobb? Om noen får bruk for den, ja, hvorfor ikke la vedkommende bruke den?

For meg er det helt ufattelig at folk flest har første-nevnte mentaliteten på hva som er rett og hva som er galt. Våkn opp folkens. Systemet fungerer ikke!

Vi blir avlet opp som maskiner!
Bare fordi det ikke er mitt, betyr det ikke at jeg ikke kan bruke det uten å påføre andre mennesker en "reell" skade.

Det faktumet at jeg kanskje har begått hærverk betyr ikke at jeg ikke er villig til å gjøre opp for meg.
Og hva er så hærverk? Om jeg har ødelagt en dør for å komme meg inn, når stedet i seg selv faller fra hverandre og er allerede skittent og ødelagt. En oppussing hadde vært på sin plass, med eller uten meg, men det blir mer med meg, og det er jeg villig til å bidra med.

Anarki til verden.
Dette fungerer ikke så langt, ikke for meg, hvor det eneste jeg ønsker er total frihet.
Sist endret av Erroll; 20. juni 2013 kl. 19:46.