View Single Post
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Nå tillegger du meg meninger jeg ikke har.
Idioter finner man som sagt over hele verden, i alle slags farger. Jeg tviler ikke på at denne rådgiveren er en kompetent og flink rådgiver, og han skjønner sikkert like godt som alle andre at han blir brukt på grunn av sin hudfarge for å promotere partiet. Denne rådgiveren har ikke noe ansvar ovenfor andre mørkhudete for å gå i bresjen mot fremmedfrykt og rasisme. Men jeg finner det ganske paradoksalt at hvis denne rådgiveren har innvandret fra et ikke-vestlig land, så hadde han ikke vært her om politikken han er med å fremme hadde vært styrende. Gjør ikke du?
Vis hele sitatet...
Det er mulig at jeg tilegger deg meninger som du ikke har - men det er da akkurat det samme som du gjør ovenfor FRP? Du snakke jo direkte nedsettende om rådgiveren. Tror du ikke han hadde nektet å la seg utnytte? Eller kan det kanskje være pga. hans kvaliteter at FRP vil ha han, og at hans ideologi gjør at han ønsker å bidra hos FRP?

At rådgiveren hadde vært her om politikken han er med å fremme hadde vært styrende ser jeg på som mer enn sannsynlig. Det er jo ikke slik at FRP vil stoppe all innvandring.

Du hevder at FRP er rasistiske, og at personer med en annen hudfarge enn hvit lar seg utnytte for å spre propaganda på vegne av partiet. Du undergraver deres integritet ved å se på de som mindreverdige personer som lar seg utnytte. Det du driver med her kaller jeg for rasisme.