View Single Post
Trådstarter
17
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Forsøker de(Bancdeswiss) nå om dagen. Ser ikke noe grunn til at det skal være scam. De tjener sykt mye uansett. Derfor er det mange leverandører å velge blant. Nå har ikke jeg tatt ut noe der enda da. Servicen derifra er veldig god.
Spillet er vanskelig. Jeg har igrunn gitt opp å satse på korte (5 til 10 min) bets. Veldig vanskelig å forutse. Jeg satser heller på de som går ut sent på kvelden og føler derfor tilgjengelig informasjon blir mer relevant. Begynte med 500 euro og er nå nede i 250. Tror jeg har vunnet ca 50% av betsa , men de 20 til 30% som de tar per bett gjør at man må ha høy treff % for å gå i +.

Kaizen
Vis hele sitatet...
Prøver å følge trender og sjekke litt på candle charts. Har funket greit hittil, men det kan godt hende jeg ender opp med tap i fremtiden! Er veldig nybegynner når det kommer til trading, så nå prøver jeg meg bare frem og tester ut de ulike funksjonene. Sitter med en veldig gamblingfølelse når jeg handler. Kan vel si at binære opsjoner i realiteten handler mye om gambling. Spesielt 60-seccond-funksjonen - den prøver jeg å holde meg langt unna. Selv om det frister med rask profitt!

Nå håper jeg bare Banc De Swiss er et legalt selskap, så skal jeg ta ut pengene og holde meg litt unna for denne gang!