View Single Post
Sitat av kulul Vis innlegg
Jeg ble for kort tid siden lokket til en side som tilbyr binære opsjoner, nemlig Banc De Swiss. Jeg har på forhånd lest at dette ikke anbefales for hvem som helst ettersom det er mer som gambling enn trading. Det er derfor lett å tape pengene sine. Jeg har imidlertid litt peiling på markedet. Jeg ville derfor teste det ut for moroskyld. Med litt oppgang og nedgang har jeg klart å oppnå en liten gevinst og ønsker å ta ut pengene. Når jeg sendte en forespørsel om uttak fikk jeg en e-post der de ba meg sende følgende informasjon:
  • IBAN
  • BIC/Swift Code
  • Name of your bank
  • Account holder name
  • Copy of your ID (requested only the first time)
  • Residence Proof (The proof of residence may be an utility bill, for example phone bill, power or heating bill, not older than 6 months.)

Er dette normalt? Jeg har forsøkt å google om dette firmaet er en stor scam, men på alle sidene som dukker opp står det bare positive ting. Det virker nesten som om sidene er skrevet av firmaet selv. Jeg vet ikke helt hvem jeg skal kontakte for å høre om firmaet er svindel eller ikke. Hvem er det som regulerer dette?

Jeg har forsøkt å kontakte noen privatpersoner rundt omkring. De sier at dette er normalt, nemlig for å forhindre hvitvasking av penger osv. Jeg må derfor bekrefte at identiteten til personen som satte inn penger er den samme som ønsker å ta ut pengene. Det jeg ikke vet er om informasjonen jeg sender kan bli brukt til videre svindel. Noen som kan komme med tips? Hva skal jeg gjøre?
Vis hele sitatet...
De må jo få vite hvem bank og konto de skal sette pengene over til, ellers blir det litt vansklig å ta ut utbytte? Helt normalt