View Single Post
Føler med deg. Jeg har hatt flere psykoser og har brukt forskjellige medisiner mot dette. Ingen kan anbefale andre hvilke psykosemedisiner de skal ta, for det virker veldig forskjellig på oss.MEN en meget kjent bivirkning med zyprexa er vektøkning. Nesten alle...som begynner med denne medisinen legger mye på seg. Jeg la på meg over 30 kilo ...!!Har fått de bort igjen nå, men det var vanskelig. Ta dette opp med din behandler- det finnes masse andre adekvate medisiner som man ikke legger sånn på seg av.

Da jeg brukte seroquel følte jeg meg halvsenil og lobotomert, svimmel og som om jeg hadde briller (for sterke)klarte nesten ikke fullføre setninger. Andre jeg har snakket med har hatt ok virkning av denne.

Trilafon hjalp...ble litt stiv og urolig i beina, men funket.
Abilify hjalp ikke på meg.
Nå bruker jeg solian- har ingen spesielle bivirkninger og kom relativt raskt ut av psykosen- fortsetter med den, siden det har gjentatt seg.

Det virker som du har mye angst, noe de fleste av oss som opplever psykose får- en uhorvelig angst. ta også dette opp med din behandler- det finns greie midler å få mot dette også.
dere som sier at man bør holde seg unna slike medisiner........fortsetter etter maaat, nå kom det take away