View Single Post
Sitat av MitoMannen Vis innlegg
Dette er mindre et spørmål om det fins noen som "tatoverer 16 åring uten mammas lov", og mer om noen har navn, sted eller kontaktinformasjon. Jeg er mindreårig, og skal ha min andre tatovering, men første tatt i Norge. Første tatoveringen var i Thailand (of course). Skal ha et veldig simpelt cybergilism design, så trenger ingen konkurransevinnende artist, men vil jo gjerne unngå en shady hage i gokk

Jeg er egentlig gammel nok (16) til å dra til et ordentlig studio, men har ufattelig kristne foreldre som selvfølgelig benytter sjansen til å benekte meg samtykke.

Gjerne dropp å fylle kommentarene med fraråding fra å tatovere seg. Dette er som sagt ikke min første. Vet noen om noen ok steder?
Vis hele sitatet...
Samtykke må nok til når du er 16, jeg tok min første da jeg var 16 og slapp unna samtykke dengang men det føles ut som 100 år siden.. det er 26 år tilbake i tid, så neste. Heh

Egentlig så er det litt bakvendt at det er 18 årsgrense, for i følge loven har man rett til å bestemme over egen kropp og helse fra man er 16.

Det er 2 år igjen da, og er det virkelig noe du ønsker så tåler du de 2 årene - skal jo ha det på kroppen resten av livet tross alt

Lykke til