View Single Post
Trådstarter
7
Sitat av tartaruga Vis innlegg
Har aldri vært borti denne «potte tett»-greia, og må innrømme at det høres litt snodig ut. Gjør det vondt når du drar det opp i nesa (før du har blitt nummen, altså)? Og blir du tett samme kveld eller starter det først dagen etter?

Anbefaler deg, som xae8koo nevner, å prøve et nesehorn. (Altså ikke neshorn, men en snålt formet sak du får kjøpt på apoteket.) Har selv aldri brukt dette, men noen netter bruker jeg noe som heter Vicks VapoRub; hadde selv problemer med bihulene over lengre tid etter en periode med en del kokain – etter noen mnd. ga det seg, men det har kommet tilbake, og da har jeg kjørt samme opplegg.

Det er vel noe allergi ute og går hos deg, og jeg kan ikke foreslå annet enn å se etter bedre cola eller gi kvelden prikken over i-en på en annen måte neste gang. :-) Good luck!
Vis hele sitatet...
Det gjør ikke nevneverdig vondt når jeg drar det opp, nei. Det starter for det meste dagen etter, eller det tar ihvertfall en god del timer før jeg kjenner noe til det. Er egentlig ingen store forvarsler heller, det bare blir helt tett og renner og renner.

Skal absolutt gi nesehornet en sjanse ved anledning!

Skal prøve å være litt mer kvalitetsbevist om jeg eventuelt skal ta det igjen, selv om det er dårlig med utvalg i mitt nærområde. Det eneste som er litt kjipt med å evt. ikke kunne ta kokain er at det er et av svært få rusmidler jeg trives med å blande med alkohol. Ikke at jeg drikker så mye, men i enkelte settinger sømmer det seg best å drikke, og jeg er ikke særlig glad i alkohol alene.

Takk for det