View Single Post
Sitat av nihil Vis innlegg
Helt korrekt at jeg kun har bevitnet hvite striper.
Det er ikke så veldig korrekt at jeg grunnløst har konkludert at dette er kjemikalier. Dette er som jeg har tolket, en velbekjent konspirasjonsteori, og som mange andre har jeg funnet og lest dette på internett.
Vis hele sitatet...
At det står på internett betyr ikke at det er sant. Det skjønner du tydeligvis selv også, ettersom det også står på internett at det ikke er chemtrails. Påstandene er basert i hovedsak på at de ikke husker slike striper fra de var små. Selv vokste jeg opp på tidlig 80-tall og la ofte merke til slike striper.

Sitat av nihil
Jeg liker å ha noe og tro å fundere på, om dette er sant eller ikke er det ikke jeg som kan svare på. Kan du? Er dette kun contrails som det kalles? Og kilder.
Vis hele sitatet...
Har du virkelig ikke noe bedre å fundere på? Det finnes jo så mye interessant man kan fundere på som faktisk har rot i virkeligheten. Og ja, jeg kan svare på det. Det er kun contrails. Jeg trenger ikke kilder; det er det du som gjør, fordi det er du som kommer med påstanden. Du må også forstå hva slags påstander som kan bevises og ikke. Kan du for eksempel komme med kilder og bevis på at det ikke bor elefanter på månen? Å bevise at det ikke bor elefanter på månen er umulig. Selv om man filmer hele månens overflate kan man bare si at de er ute på romtokt akkurat da, eller bor under jorden. Det betyr derimot ikke at det er en troverdig hypotese. De fleste skjønner at det vil være en urimelig påstand som påstandsytrer har bevisbyrden for, og det samme gjelder "chemtrails".