View Single Post
Jeg har vært i lignende situasjon eller er, vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg har prøvd og snakke med min egen kjæreste om det og jeg fikk vel egentlig det alternativet og jeg vil heller ha han i livet mitt med uvanene hans enn å ikke ha han i det hele tatt og om man virkelig er glad i vedkommende og da mener jeg virkelig er glad i personen så må du bare akseptere kjæresten din for den han er. Jeg selv, er imot sånne rusmidler men man kan ikke forandre en person. så enkelt er det.

Selvfølgelig det sier seg selv at man skal være ærlig i et forhold og at det var galt av han å lyve om det.

Det jeg iallefall mener er at du skal prøve å snakke med han om det og innse at røyking faktisk ikke er SÅ farlig som folk skal ha det til, les om det og finn ut så mye som mulig om emnet, så kan du eventuelt ta en avgjørelse men jeg føler "at du ikke liker det" blir en litt for tynn forklaring.

Og du skal iallefall ikke bry deg om hva vennene dine, sier til det, om han velger å røyke så er det opp til han, vennene dine har egentlig ikke noe med det.
Sist endret av Illyria; 28. januar 2010 kl. 01:14.