View Single Post
Majestic 12
Tothep's Avatar
758
Har denne tråden konkludert med hva som gir mest "god virkning"?

For meg så er det kombinasjonen med Xanor og Stestolid, de gir den avslappende følelsen og du får en god muskelavslappende effekt. Noen ganger hiver jeg på litt Rivotril for litt ekstra avslapning.

Når jeg hadde min angst periode var Xanor redningen.

Vet at leger hater å skrive ut det stoffet, men med god oppfølgning fra legen
er ikke Xanor bruk noe problem i det hele tatt. Skal du ruse deg på Xanor må du ha steinhard selvdisiplin, det er utrolig lett for at det sklir ut og blir et problematisk bruk.

Stesolid kan du få ganske lett, er egentlig bare å si du har flyskrekk og at en venn får Stesolid for det.

Dette er nok forskjellig fra lege til lege. Jeg har nok en ganske "snill" lege, han skriver ut hva det måtte være.

Sitat av Doktor Storm Vis innlegg
Om det ikke ga noen rus, hvorfor er det da så mange som ruser seg på det, og ofte ender på legevakta med forgiftning, fordi de har brukt for store doser i håp om å komme på "en ny topp" bare de tok mer og mer....?

Er jo faktisk derfor det ble flyttet til A-preparat og deretter ble avregistrert...

Om folk hadde klart å bruke det på en fornuftig måte, hadde det jo fremdeles vært B-preparat. For det er en fantastisk god medisin for de som trenger det.

Men som jeg også sa, så får de som trenger det, Somadril likevel, hvis de virkelig har behov.

Somadril er helt topp, og har lite bivirkninger, om det brukes fornuftig. (1 tablett 3-4 ganger om dagen, som det pleide å stå på respten)
Vis hele sitatet...
Hadde vel noe å gjøre med at 85.000 Normen gikk på stoffet også.
Jeg er en av de som søkte om registreringsfirtak, fikk det innvilget, men bruker det ikke lenger .