View Single Post
Sitat av rotskrot Vis innlegg
Jeg har prøvd å søkt men jeg fant ingen ting.
Vel.
La oss si jeg ble tatt på en pisseprøve for narkotika, å den viste at jeg hadde THC i kroppen.
Barnevernet tar deretter pisseprøver på meg 2 ganger i mnd under en lengre periode.
Hvor lenge kan de fortsette med dette?
Jeg mener å huske at jeg leste at de ikke har lov til å ta negative prøver mere en 6mnd etter dette har de ikke lov å teste deg, da dette er brudd på personvern eller noe sånnt.

Kan noen avkrefte/bekrefte eller henvise til kilder som viser noe om den saken, og om det i det hele tatt finnes en slik lov.
I såfall, kan man virkelig bli utsatt for å måtte pisse på glass for barnevernet frem til man er fyllt 18?

Dette er bare ren nysgjerrighet å jeg sitter ikke i den knipa, men det er jo altid greit å være på vakt med slike lover.
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt om det er likt som en ungdoms kontrakt, men den holder opp til ett år. Er du under 18 (eller er heldig og får kontrakt siden det er første gangen du blir tatt) så får du kontrakt eller du kan betale. Kontrakten varer i ett år.
Men har du fått noe skriv eller har det blitt snakk om kontrakt? Du har rett til å vite hvor lenge de skal holde på med det.

Sitat av wildone Vis innlegg
Tok en stripe cola Torsdagsnatt rundt 0200, tror dere dette vil slå ut på urinprøve mandag 13:30?
Har ikke tatt noe annet bortsett fra den ene lille...
Er ille nærvøs...
Vis hele sitatet...
Hvis det er en vanlig narkotest så tviler jeg på det.
Er det en "forlenget" doptest, så finner de det nok. Lykke til tho!

Litt offtopic(?)
Kan noen bekrefte at LSD ikke vises på urinprøver? "forlenget" doptester som viser 7 narkostoffer.
Vet at fleinsopp ikke vises, men en del annet blir vist på testen.
Erowid sier 2-4 dager - vil det da si uten og trene hver dag/drikke flere liter vann, etc?
Sist endret av Sevensteps; 24. juni 2014 kl. 15:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.