View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Sånn jeg leser dette så handler det om at du ikke har returnert den skadede telefonen. Det har vel ikke noe med at du kjøpte 11?
Vis hele sitatet...
Det stemmer. Det er min feil, men jeg fikk ingen påminnelse om dette, og fikk faktura da nesten et år etterpå. Jeg trodde ikke de skulle ha den telefonen som var så ødelagt. Så den gikk i bosset.

Sitat av Cikey Vis innlegg
Du har sannsynligvis fått informasjon om at den gamle telefonen skulle sendes inn? Det virker noe pussig at du ikke har tenkt over det ettersom du har benyttet tjenesten flere ganger umiddelbart i forkant av det siste byttet ditt? Jeg kan ikke forstå noe annet enn at vilkårene sier at telefonen skal sendes inn når du får ny (bare smak litt på navnet til tjenesten "Swap") og i så fall må du enten sende den inn, eller betale erstatning basert på avtalen. Jeg tipper (uten å vite det) at 10K er i tråd med avtalen.

Jeg blir veldig overrasket om du kommer noen vei utenom å betale kravet.

EDIT: Hva du kjøpte i utgangspunktet har neppe noen betydning siden du aksepterte å bytte opp til en 12. Ville erstatningssummen vært lavere på en 11? I så fall kan du kanskje krangle på summen, men jeg kan ikke se for meg at det utgjør noen forskjell heller.
Vis hele sitatet...
Jeg har nok fått en mail helt i starten, i samme moment som det var reklamasjon osv på de andre mobilene, dermed har jeg helt sikkert oversett den.
Tingen jeg tenkte på var om jeg kom noe vei siden jeg ikke fikk en eneste mail, sms eller telefon siden.

Sitat av bashfoo Vis innlegg
Det er noe som skurrer her, nesten som at du prøver å skrive teksten for å vri det til din fordel (som om det vi har noe å si her vil hjelpe deg hvis vi får feil informasjon). Du kan alltids klage det inn, men de har normalt sitt på det tørre når det gjelder vilkår og påminnelser om at du må sende inn det defekte utstyret.
Vis hele sitatet...
Prøver ikke å vri meg unna noe som helst. Det er bare kjipt, og vil jo såklart prøve å unngå å betale, selvom det er min feil.
I etterpåklokskapen burde de uansett sendt noen varsler på sms, telefon eller mail. Mener jeg.
Sist endret av Ambience; 30. november 2022 kl. 16:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.