View Single Post
Fatti å sulten
putinerdritt123's Avatar
Trådstarter
157
Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ser mange billige leiligheter til salgs, men nedsiden er at det er i første etj med terrasse og store vinduer som offentligheten har lett tilgang til. Hva er liksom vits med en drøy inngangsdør når man har en så usikra terrasse der hvilken som helst retard kan ta seg inn liksom? Helt ræva design.

De tøvete leilighetene minnet meg en sak tilbake noen år siden hvor en etnisk minoritet fra Sverige bare tok seg inn til en random med slik leilighet i Majorstua og stæba han til døde for moro skyld rett etter at han utførte et ran på en annen random i forkant (wtf)

https://www.nrk.no/stor-oslo/makavel...pet-1.15231811
Lindén erkjente i tingretten å ha drept Heikki Bjørklund Paltto 15. oktober i 2018. Oslo tingrett har også dømt 22-åringen for et grovt ran som fant sted i forkant av drapet.
Vis hele sitatet...
Makaveli Lindén tok seg inn i leiligheten på Majorstua gjennom denne bakgården. Inne i leiligheten knivstakk han og drepte Heikki Bjørklund Paltto.
Vis hele sitatet...


Nå veit jeg ikke hvordan kriminelle med norsk statsborgerskap oppfører seg. Om de går fra landegrense til landegrense, kommune til kommune, bydel til bydel for å slake randoms, men det hadde vært betryggende å vite så man ikke kjøper helt fucka leilighet som er designa for å være slakterhus for slike retards ja.