Tråd: Tatovering...
View Single Post
Dette er min nyeste tattoo, cirkus 11 timer under nåla, på 4 forskjellige sessions, 2 forskjellige artister.

Det meste har jeg satt på selv, altså festet de papir greiene med motivet på selv, og hele piecen har jeg tenkt på hvordan skulle se ut i cirka et år. Alt startet med en stjerne på den enorme bi-cepen min, og når sommern knakka på døren i 2006, tok jeg 16 stjerner til. Rett etter nyttår i år, tok jeg blomstene og blomster-armene, og for en knapp måned siden tok jeg sommerfuglene. Var å gjorde den mer eller mindre ferdig for en uke siden, hvor jeg tok et par sommerfugler her og der, så det skulle bli litt mer flyt i piecen. Har dessverre ikke bilde av hvordan den er nå, men er ikke store forskjellen. Jaja, håper den faller i smak hos noen =)

1/2 (Starten på hele piecen, stjerna i midten er utgangspunktet på hele shieten)
Innside av arm

2/2 (Her ser man hvordan den "slynger" seg fra innsiden av bi-cepen, og nesten helt bort til ryggraden)
Baksiden, Arm til Rygg

(smålig harry bilder, I know. Men var ikke noen annen måte jeg kunne ta bilder av tattooen på egen hånd=P)

Alt i alt er jeg kjempe fornøyd =) Men gruer meg til å gjøre den 100%(etterfylle her og der, og rette litt på blomster-armene) da det er sinnsykt vondt på akkurat de stedene jeg har valgt å plassere den =P (Aphex Twin eller lignende musikk på full guffe i ørene, fungerer helt sykt bra som smertestillende akkurat der og da ;D)
Sist endret av t0g; 26. mai 2007 kl. 18:23.