View Single Post
Problemet mitt er ikke at jeg kjenner rusen, og blir avslappet. Jeg blir bare uvel, det er sånn at jeg må spytte ut fordi jeg blir svimmel og småkvalm. Jeg tok min første pris i 6-klasse, har ikke snust siden da, men jeg har snust en god del i 10ende klasse(som jeg er ferdig med nå). Og etter jul har jeg snust masse, går fort en eske på 1-3 dager. Synes det er merkelig, siden kamerater som snuser like mye som meg, som har snust like lenge som meg ikke får den samme virkningen.

"Heldig", tja det kan vel du si, men jeg er ikke helt enig selv, siden følelsen er nesten ubehagelig, lysten til å ha en pris lengre er der. Hender at jeg bare sitter der med den "ubekveme" følelsen en stund, slik som jeg begynner å føle nå siden jeg halv ligger i sofaen. Begynner å tro at jeg er allergisk eller noe i den duren, eller at jeg blir fort påvirket av snusen (rusmessig.).

Hvorfor snuser jeg når jeg merker ubehag? Joda fordi det er ufattelig godt, pluss at jeg er vel en smule avhengig Hvorfor spytter jeg bare ikke ut snusen når jeg merker det? Jo det er fordi da villet eskene gått fortere enn jeg hadde fått penger til å kjøpe dem. Idag f.eks gikk det en eske, det er grunnet at jeg har spyttet ut den pga ubehag så ventet til det er over tatt en ny, at kamerater bommer en pris, og at jeg badet som gjør at jeg tar meg en pris imellom dukkertene, tar en 360 eller 720 ut i vannet og har prisen rundt i hele kjeften når jeg kommer opp igjen.

Frustrenede dette, blir vel å vente å se om det går over, hvis ikke må jeg nok bare slutte, pga prisene i Norge er så stive at 60kr daglig for bare snus blir dyrt. Nå går det jo ekstra penger på drikke, alkohol, Snus og gatekjøkkenmat også, siden det er sommerferi =)

Sitat av margido
Nei. Glass har aldri forekommet i snus. Det man da har sett er små saltkrystaller.
Saltet gjør også at blodtrykket øker blant annet. Saltkrystallene risper ikke opp slimhinnen, men irriterer den.
Vis hele sitatet...
Jeg har pirket ut noe jeg synes ligner på glass, mulig jeg tar feil. kan godt være saltkrystaller som du ser, men mener å huske "sår" i overleppa.