View Single Post
Sitat av prote1n Vis innlegg
Kult med en opptadering. Hvor er det mest sannsynelig at du havner - Spania eller Portugal? Har du sett for deg noe sted i en av landene?
Vis hele sitatet...
Har mest erfaring fra Spania og hadde noen hendvendelser fra selskaper som det var mulig å jobbe for som holder til der forrige gang jeg var i hjemlandet men var umulig i min situasjon jeg fikk servert og det er det samme hver gang jeg drar til Norge så da må jeg finne en annen måte å bli lovlydig på enn å dra til Norge først. Ett selskap i Hellas var jeg også i kontakt med men møtt expats fra Hellas før og ble ikke imponert av dems fortid.

Vet at det er mye arbeid i portugal også for norsktalende men det er salgsjobb i Spania som er mest aktuelt. Trives bedre med salg contra kundeservice og der min ekspertise ligger så da er Spania mest aktuelt og husker ikke akkuratt hvor de selskapene ligger men jeg er bare 1 times båttur fra spanias solkyst og der er det en del muligheter innen norsktalende salgsjobber.





[IMG][/IMG]







[IMG][/IMG]



[IMG][/IMG]



[IMG][/IMG]

Det var litt bilder fra denne reisen så har det vært hyggelig å ha dere fleste av dere med på noe av min reise.

Har ikke fokusert på bilder på denne reisen og ikke tatt bilder av folk jeg har møtt på heller.

En litt hyggeligere måte å takke for meg enn å gå i sinne i det minste.

La ved dama i Zambia da hun er her konstant på min telefon og klager ikke over å ha en telefon men kanskje derfor det er ett behov og gå ndre steder med telefonen. Nå håper jeg på en arbeidstelefon istedenfor en piiiiip telefon.

Lykke til videre på deres reiser så tror jeg at jeg ikke skal ha med dere videre inn på ett kontor eller annet arbeid.
Sist endret av Martan; 2 uker siden kl. 10:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.