View Single Post
Jeg FORSTÅR deg ❤️
Kimmythequiz's Avatar
15
Sitat av NiceHasj Vis innlegg
Takk!! <3
har det allerede gått to uker.. husker nesten ingenting jeg. Og er så svimmel for tiden.

har skjedd mye rart siste ukene, innkallelse med sjefen og ledelsen imorgen. Gruer meg, må ha noe for å roe meg ned
Vis hele sitatet...

Skulle bare mangle ❤️
Vet ikke hvor lenge du har hatt jobben, hvordan type jobb, hvor godt forhold du har til sjefen etc, men ettersom du er offisielt innkalt til "møte med ledelsen" så går jeg ut ifra at det er en forholdsvis stor bedrift.
Ville ikke anbefalt deg å kaste innpå for å "roe deg", ettersom det muligens vil sørge for at du kun ender med enda mer nerver og come-down i morgen (ekstra svetting, skjelving problemer med å forme riktige tanker og setninger osv).
Om du har et godt forhold med sjefen, så kan du jo senda han/hun en mld og spørre om dere kan ta møtet privat fordi du vil prate med han ang noen personlige utfordringer for eksempel? han/hun hadde nok satt pris på en såpass direkte melding, og forhåpentligvis respektert det da du spør på den måten. Om dette er tilfellet, såanbefaler jeg å være rett frem, ærlig men ydmyk så han forstår at det har vært et problem, og ikke bare at du har gitt faen ❤️

Om du ikke har noe forhold til han/hun/dem i det hele tatt så er det litt mer innviklet, men du kan også si det samme i møtet om du føler deg for presset eller ukomfortabel.. For eks;
"Beklager alle sammen, men jeg har slitt litt den siste tiden.. Jeg er på bedringens vei, og har fortsatt lyst til å bidra til å styrke (denne bedriften). jeg vil helst ta denne praten under 4 øyne med "Ola"(sjefen) om det går greit for dere, ettersom det sitter litt dypt inne..

Alt dette kommer jo så klart an på om du vil beholde jobben eller ikke da 🙈