View Single Post
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
I tillegg tror jeg ingen minere kjøper de dyreste og nyeste kortene. Jeg er ikke ekspert, men er rimelig sikker på at man får mer valuta for penge med billigere kort når man beregner strømkostnad * gpukraft

Men å drive med dette i Norge kan da umulig være særlig lønnsomt, man må til et sted der strømmen er billigere
Vis hele sitatet...
Man kan ikke se på kostnad alene i en load som kryptomining. Jo større kraft og høyere strømregning vil også resultere i høyere avkasting, MEN; til den prisen vil jeg ikke si det var noe godt kjøp og særlig mtp mining.

Da kjøper du heller en asic miner ala Antminer


De kommer i de fleste prisklasser og selv en asic til 50.000 løper RUNDER rundt 13 stk 3090’er

Og gjett om du får antminer til 369.000 som løper RUNDER rundt den igjen. Avkasting kan hu bare se langt etter da hun aldri vil få høy nok hashrate til å være i nærheten av å TENKE på å gå i pluss med strømpriser på toppen.

Så jo, vil da i aller høyeste grad si hu ble svindlet. Om ikke med overlegg var det en enkel måte å få noen til å kjøpe skjermkort som bare trengte penger uten å tenke på hva det vil gjøre med den andre parten.

TS; kan du høre med hun om hvor mye hu har minet til nå?