View Single Post
Sitat av Intensity Vis innlegg
Det er den nest beste måten å ta det på etter IV. Husk at du fremdeles må være veldig nøye med hygiene og filtrering selv om det skal i 2ern. Du trenger ikke å bruke så stor sprøyte en vanlig 2ml holder.

Det å få teken på hvordan man skal sette dosen er litt utfordrende for det krever en viss kjennskap til anus. En helt korrekt utførelse er helt avgjørende for effekten og selv en liten feil kan ødelegge alt. Det er litt mer med det enn hva folk flest tror. Lettere med IV faktisk.

Jeg får inntrykk av at du er uerfaren med sprøyter da du snakker om sigarett filter og 5ml vann som en del av prosessen. Om du ikke har erfaring med sprøyter fra før så styr heller unna. Selv om nåla mangler er det fremdeles en sprøyte
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at utførelse av boofing er helt avgjørende for effekten og at det kan ødelegge alt? Genuint nysgjerrig fordi jeg har fått helt sinnsyk funk (tok hele greia inn til "håndtakene" man bruker til å trykke det ut, og jeg ble helt mongofjern, på lik linje som i armen. Hører folk si at du bare kan ta tuppen inn osv, eller at den ikke skal langt inn fordi du vil få det på "riktig sted i anus". På samme tid har jeg også boofet og merket svært lite.. Så ja, gjerne forklar Kjøper ikke fart for å helle det i do akkurat, så å gjøre det riktig er selvfølgelig best.